الهام محمدى.........!!!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 68794
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : Awesome!shima
سلام الهام جان...خيلى ممنونم از اينکه طرفدار وبمى .... آدرس ايميلتو دادى،منم بهت ايميل دادم ولى انگار تو نديديش... منم هيچ حرفى ندارم اگه بخواى باهام همکارى کنى خوشحال ميشم...مرسى...

نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت14:15---26 بهمن 1391
سلام ساعت4یا4:30امروز26بهمن پای نت باش کارواجبی دارم چندباربگم واسم ایمیل نده خرابه نمیتونم بخونم ازنت دوستم نگاه کردم دیدم ایمیل دادی تااطلاع ثانوی ایمیل تعطیله اگه بگم هم زنگ بزن ناراحت میشی
باشه تونستم ميام... تو اصن فک کن من گوشى ندارم... باشه؟ خواهشا اسم زنگ زدنو نيار فراموشش کن! کار واجب :


الی
ساعت22:14---25 بهمن 1391
منکه بهت گفتم چطورشک خودتوبرطرف کن ولی قبول نداری درضمن گفتم که چکارکن بعدش ولنتاین که مخصوص دخترپسرانیست که!مگه من آبجیمودوس ندارم؟چرااین حرفومیزنی من که کرج غریبه ام جزتوبخداکسی روندارم به کی پناه ببرم؟درکم کن ایکاش ایمیل درست بشه جوابتواونجابدم
کى گفته ماله دختر پسراس؟؟؟؟منو همه ى دوستام تو مدرسه به هم تبريک گفتيم..........اماااااااااا......


الی
ساعت16:08---25 بهمن 1391
عشق من توباش شیماجونم نه برای اینکه دراین دنیای بزرگ تنهانباشم توباش تادراین دنیای بزرگ تنهاییم باعشقم باشم/آنچه زیباست عزیزنیست وآنچه عزیزاست زیباست وتوزیباترین هستی شیما(قربون ودوست توالهام)
ها؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


الی
ساعت16:03---25 بهمن 1391
میدانی که من هرروزباتوبودن راجشن میگیرم خواهشی ازتودارم بیاعشقمان راباولنتاین جشن بگیریم قربان توالی جون
عجب.......تو عمرم آدم از تو مشکوک تر نديده بودم! بابا مشکووووووووووووووک!!! به جون خودم خعلى مشکوکى تووووووو!


الی
ساعت15:53---24 بهمن 1391
اینم بدون خداشاهده بخاطرتورفتم کافی نت ازاونجابهت ایمیل میدم نگرانت میشم بخدامواظب خودت باش09371664993
اگه من بدونم چرا نگران ميشى خوبه...


الی
ساعت15:46---24 بهمن 1391
سلام الی هستم نمیدونم چه مشکلی واسه گوشی وفیلترشکنم بوجودآمده ازدیشب خراب شده وازهیچی خبرندارم نه سایت میتونم برم نه میتونم ایمیل بدم بهت گفتم زنگ بزن واسه این موقع هابودنمیدونم کی درست میشه ومشکل کجاست هروقت درست شدبهت خبرمیدم خیلی نگرانت میشم مواظب خودت ومیزباش
ممنون بازم ممنون ولى ميشه ديگه اسم زنگ زدنو نيارى؟؟؟؟؟؟؟؟


شیدا
ساعت15:23---24 بهمن 1391
سلام وب خوبی داری ولی چرا برای مطلبت رمز گذاشتی ما باید عضو بشیم تا بتونیم وارد بخش ها بشیم؟
سلام خيلى ممنون به وب سر زدى ...خوشحال شدم نه عزيزم رمز نرره اشکال از لوکس بلاگه


raha
ساعت14:21---22 بهمن 1391
شیمااااااااااااااا کجایی؟؟؟؟ : (
جايه خاصى نيستم عزيزم فقط يکم درگيرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: